Holdtræning og fitness

Det er muligt at deltage på holdtræning flere gange dagligt. En lang række af træningsmuligheder, sportsaktiviteter og holdtræninger venter dig, når du ankommer til Comwell Sport i Rebild Bakker.


I Comwell Sports holdtræningsprogram er der noget for enhver. Få sved på panden og pulsen op i én af de fysisk hårde workouts såsom; Kettle Training, Sportsboxing, Basic Core eller HIT (High Intensity Training), og rund det hele af på en afslappende og sjov måde med Yoga, Stretch’n Relax, Triggerpoint Rehab eller Aqua Fit’n Fun.


Du kan også træne i hotellets 2-etagers fitnesscenter, eller benyt vores outdoor fitnesspark med otte forskellige crossfit-inspirerede workout stationer.

 

Få din helt private instruktørtime


Det er mulig at få en privat undervisning fra vores professionelle og erfarne instruktører. Som også kan hjælpe med udarbejdelse af et personligt træningsprogram. 
Pr. time    Kr. 595,00


 

HoldFitness med Instruktør

SunGym

Hvad er SunGym: En frisk start på dagen med statiske øvelser og lidt puls
Hvad er formålet med SunGym: At få en god start på dagen. Få kroppen klar til dagens strabadser.
Hvor svært er SunGym: SunGym er for alle.
Varighed: 10-15 min.

HIT

Hvad er HIT: High Intensity Training - træning med høj intensitet i korte intervaller.
Hvad er formålet med HIT: Formålet er at få pulsen presset helt i vejret. Ved denne træningsform vil man opnå forbedret kondi og øget styrke på kort tid samt højere forbrænding.
Hvor svært er HIT: HIT Training er for alle.
Varighed: 25 min.

Fitball Stability

Hvad er Fitball Stability: Træning af balance og stabilitet.
Hvad er formålet med Fitball StabilityFormålet er at forbedre balance og stabilitet ved hjælp af træning med fitballs. God træning til de dybere muskler.
Hvor svært er Fitball StabilityFitball Stability er for alle
Varighed: 25min.

Triggerpoint Rehab

Hvad er Triggerpoint Rehab: Mulighed for at give ømme og stive muskler en god behandling og få løsnet op. Der bruges hårde foam-rolles.
Hvad er formålet med Triggerpoint Rehab: Med Triggerpoint Rehab vil du få løsnet op ved hjælp af foamrolls. Du vil opnå øget smidighed og hurtigere restitution.
Hvor svært er Triggerpoint Rehab: Triggerpoint Rehab er for alle.
Varighed: 25 min.

Stretch'n Relax

Hvad er Stretch'n Relax: En træningsform som handler om at komme "ned i gear".
Hvad er formålet med Stretch'n Relax: Formålet er at strække godt ud, for efterfølgende at lave mental afspænding. Godt for en træt krop oven på mange timers træning.
Hvor svært er Stretch'n Relax: Stretch'n Relax er for alle.
Varighed: 25 min

Yoga

Hvad er Yoga: Træning med fokus på at finde roen og den indre kerne.
Hvad er formålet med YogaFormålet er at rette opmærksomheden mod det indre. Stabilitet og personlig balance er i fokus.
Hvor svært er YogaYoga er for alle
Varighed: 25 min.

Circuit Training

Hvad er Circuit Training: Cirkeltræning, hvor der bliver trænet med en variation af mange forskellige øvelser. Fungerer som en kombination af styrke- og pulstræning.
Hvad er formålet med Circuit Traning: Træningen vil give bedre udholdenhed og forbedret styrke. Godt i forhold til fedtforbrænding.
Hvor svært er Circuit Traning: Circuit Training er for alle. Alle øvelserne kan differentieres til den enkelte.
Varighed: 45 min.

Kettle Training Intro

Hvad er Kettle Training Intro: Kettle Training Intro er et hold hvor du kan stifte bekendtskab med kettle training.
Hvad er formålet med Kettle Training Intro: Formålet er at blive introduceret for kettlebells og den træningsform disse indbyder til.
Hvor svært er Kettle Training: Kettle Training Intro er for alle.
Varighed: 25 min.

Kettle Training (15 år)

Hvad er Kettle Training: En holdtræning med fart over feltet. Meget intensiv træning.
Hvad er formålet med Kettle Training: Træning af kroppens grundstamme (core). Pulstræning i intervaller som giver god fedtforbrænding.
Hvor svært er Kettle Training: Kettle Training er for alle (erfaring eller Kettle Training Intro er en forudsætning).
Varighed: 25 min

Sportsboxing

Hvad er Sportsboxing: Sportsboxing er en træning, hvor du får kendskab og afprøvet forskellige kamsportsteknikker samtidig med, at du får pulsen op både via leg og cirkeltræning.
Hvad er formålet med Sportsboxing: Rigtig god konditions- og styrketræning samt mulighed for at afprøve forskellige former for kampsport og komme af med lidt aggressioner på sandsækken. Godt for fedtforbrænding.
Hvor svært er Sportsboxing: Sportsboxing er for alle.
Varighed: 45 min.

Basic Core

Hvad er Basic Core: Basic Core er træning med fokus på corestabilitet (kroppens grundstamme).
Hvad er formålet med Basic Core: Træning med det formål at styrke mave og ryg ved hjælp af målrettet træning.
Hvor svært er Basic Core: Basic Core er for alle.
Varighed: 25 min

Suspension Training

Hvad er Suspension Training: Suspension Training er en funktionel og effektiv træningsform med ophængte slynger, hvor det er egen kropsvægt der er udgangspunkt for belastningen. Hele kroppen kan trænes med Suspensions.
Hvad er formålet med Suspension Training: Styrke for hele kroppen. Coretræning er en essentiel del af træning med Suspensions. Øvelserne kan variere meget.
Hvor svært er Suspension Training: Suspension Training er for alle
Varighed: 25/45 min

Spartan X-fit (15 år)

Hvad er Spartan X-fit: Spartan X-fit er en hård, intens og funktionel træning, hvor der både vil være styrke og kardio på programmet.
Hvad er formålet med Spartan X-fit: At styrke hele kroppen med forskellige øvelser og høj puls. 
Hvor svært er Spartan X-fit: Spartan X-fit kræver god kondition og erfaring, eller blot masser af gå-på-mod.
Varighed: 25/45 min.

Aqua Fit’n Fun

Hvad er Aqua Fit’n Fun: Træning i vand med fokus på leg og lette styrkeøvelser.
Hvad er formålet med Aqua Fit’n Fun: Du bliver i godt humør, mens din fysik bliver udfordret. Træningen belaster ikke sener og led som træning på land.
Hvor svært er Aqua Fit’n Fun: Aqua Fit’n Fun er for alle.
Varighed: 25 min.